Subject: Šveitsi-Eesti koostööprogrammi juhtimis- ja kontrollisüsteemide toimimise hindamine
From: <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>, "Mart Pechter - RAM" <[email-masked]>, "Pilleriin Masing - RAM" <[email-masked]>
Date: Wed, 27 Aug 2025 14:29:05 +0300

Teile on saadetud Riigi Tugiteenuste Keskuse dokumendihaldussüsteemi kaudu 
dokument.

Pealkiri: Šveitsi-Eesti koostööprogrammi juhtimis- ja kontrollisüsteemide 
toimimise hindamine

Registreerimise kuupäev: 27.08.2025

Registreerimise number: 11.1-5/25/1716-1

Riigi Tugiteenuste Keskus
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
tel: 663 8200

Tähelepanu, tegu on kirjaga, millele vastates Teie kiri adressaadini ei 
jõua. Vastus palume saata [email-masked].  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud 
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga 
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use. If 
you are not the intended recipient of this message, please notify the sender 
immediately and delete the message.